Peugeot 3008 Hybrid 2025: Τι αλλάζει σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο;

Peugeot 3008 Hybrid 2025: Τι αλλάζει σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο;

Το νέο Peugeot 3008 Hybrid παρουσιάζει σημαντικές βελτιώσεις σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, σε επίπεδο σχεδίασης αλλά και τεχνολογίας.

Σχεδιασμός και εξωτερική εμφάνιση

Η νέα γενιά του 3008 διαθέτει ομολογουμένως μια πιο τολμηρή και μοντέρνα εμφάνιση, με έντονες ακμές στο πίσω μέρος και ένα κάθετο τελείωμα. Το εμπρός μέρος ξεχωρίζει με τη λεπτή μπάρα που περιλαμβάνει τους μακρόστενους προβολείς και την περίτεχνη μάσκα με τον νέο θυρεό της Peugeot και τα φώτα ημέρας σε σχήμα «νυχιών».

Εσωτερικό και τεχνολογία

Το εσωτερικό του νέου Peugeot 3008 Hybrid προσφέρει περισσότερη φινέτσα και καλύτερη ποιότητα κατασκευής. Η καμπίνα είναι ευρύχωρη, με το πίσω κάθισμα να είναι από τα φαρδύτερα στην κατηγορία των οικογενειακών SUV. Η Peugeot είχε από πολύ νωρίς φροντίσει να χαράξει τον δρόμο της με το πρώτο i-Cockpit. Το νέο 3008 όμως, το πηγαίνει στο αμέσως επόμενο στάδιο. Μπαίνοντας στο αυτοκίνητο η οθόνη 21 ιντσών του νέου -«Panoramic», όπως αποκαλείται πλέον- i-Cockpit, κλέβει αυτόματα την παράσταση. Προσφέρει μια σύγχρονη και τεχνολογικά προηγμένη εμπειρία οδήγησης, παρέχοντας όλα όσα έχει ανάγκη ο οδηγός και ακόμα περισσότερα.

Κορυφαία αυτονομία και αξιοσημείωτες επιδόσεις

Το νέο υβριδικό Peugeot 3008 αποτελεί την πιο value for money επιλογή στην γκάμα του brand. Περιλαμβάνει υβριδικό βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων turbo, με ισχύ 136 HP, αυξημένο κατά 6 ίππους από την προηγούμενη γενιά και 230 Nm ροπής. Μαζί με τον βενζινοκινητήρα υπάρχει κι ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας. Αυτός δουλεύει στα 48 volt παρέχοντας ελάχιστη ηλεκτρική κίνηση στις μικρές ταχύτητες ελαττώνοντας σημαντικά την κατανάλωση.

Δεν είναι αυτό όμως το σημαντικότερο! Με το μεγάλο του ρεζερβουάρ (55L) και το αεροδυναμικό design, μπορεί άνετα να βγάλει περί τα 1.000 χμ χωρίς στάση! Τι σημαίνει αυτό; Μπορεί να κάνει τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη με ένα φουλάρισμα στο ντεπόζιτο! Αυτή η επίδοση του δίνει τη μεγαλύτερη αυτονομία στην κατηγορία του.

Κατανάλωση και εκπομπές ρύπων

Η κατανάλωση καυσίμου του νέου 3008 Hybrid είναι 5,5 L/100 km, με εκπομπές CO₂ στα 124 g/km, προσφέροντας μείωση έως και 20% σε σχέση με τον αντίστοιχο βενζινοκινητήρα. Στην πόλη, πάνω από το 50% του χρόνου οδήγησης μπορεί να πραγματοποιηθεί με ηλεκτρική ενέργεια, χάρη στο υβριδικό σύστημα.

HYBRID ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Συνδυασμένη κατανάλωση: 5.5 L/100 km

Συνδυασμένες εκπομπές CO2: 123 g/km

Μέχρι 20% μείωση της κατανάλωσης καυσίμων

Στην πόλη, περισσότερο από το 50% του χρόνου οδήγησης με ηλεκτρική

Αυτοφόρτιση: δεν χρειάζεται πρίζα, φορτίζει κατά την οδήγηση

Ισχύς: 136 hp (100 kW)

PLUG-IN HYBRID ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

100% ηλεκτρική εμβέλεια : έως 87 km WLTP

Ταχεία φόρτιση : 2h55

Συνδυασμένη κατανάλωση: 0.9 L/100km WLTP

Συνδυασμένες εκπομπές CO2: 19 g/km

Ισχύς: 195 hp (144 kW)

Φόρτιση και συμβατότητα

Το Peugeot 3008 Hybrid είναι το πρώτο μοντέλο του ομίλου που αξιοποιεί τη σύγχρονη πλατφόρμα STLA Medium. Η εν λόγω πλατφόρμα είναι σχεδιασμένη για κορυφαία αυτονομία και συμβατότητα με μπαταρίες έως 98 kWh. Χάρη στο ηλεκτρικό κύκλωμα 400V, η κατανάλωση μένει κάτω από 14 kWh/100 χλμ., ενώ η φόρτιση από το 20% στο 80% ολοκληρώνεται σε μόλις 30 λεπτά.

Κλείστε ραντεβού
Test drive
Service

    Σας διαβεβαιώνουμε ότι όλα τα προσωπικά σας στοιχεία παραμένουν εμπιστευτικά.

    Επιλέξτε Υπηρεσία

    logo white
    Τι είναι τo Cookie

    Το cookie είναι ένα σύνολο δεδομένων το οποίο μπορεί να αποστέλλεται από το site στο browser του υπολογιστή σας και στη συνέχεια αποθηκεύεται στον υπολογιστή σας ως ανώνυμο ίχνος. Σε αυτή τη σελίδα μπορείτε να επιλέξετε ποια cookies μπορείτε να έχετε ενεργοποιημένα ή απενεργοποιημένα κατά τις επισκέψεις σας στην ιστοσελίδα μας με εξαίρεση το cookie το οποίο μετρά την επισκεψιμότητα μέσω του Google Analytics. Μάθετε περισσότερα για την Πολιτική Cookie της ιστοσελίδας μας εδώ.